کبوتر حرم ( وب نوشته های رضوی معصومه کیانپور )

کبوتر حرم وبلاگی است مذهبی و عرفانی شامل نثر ادبی و شعر امام رضا (ع )

کبوتر حرم ( وب نوشته های رضوی معصومه کیانپور )

کبوتر حرم وبلاگی است مذهبی و عرفانی شامل نثر ادبی و شعر امام رضا (ع )

بوی خراسان

به خراسان نزدیک شده ام ، هوا بوی دیگری دارد آسمان پرستاره و نسیم سردی که از دل کویر برمی خیزد شوق رسیدن را در من زنده تر می کند ... بغضی غریب و همهمه زائران٬  نوای دل  و نقاره  به هم می‌آمیزند و من بی تاب تر میشوم .
آقا جان کمکم کن،
کمکم کن که  بتوانم پنچره ی دلم رابگشایم و اندوه و دلتنگی هایم را در آرامش ضریحت پناه دهم .
مرغ خسته دلم مدتهاست  در قفس زندانی است ،میخواهم او را درآسمان حرمت زیر چتر کبوتران سپید پرواز دهم تا بالهای بسته و ناتوانش در شوق رهایی، سبکبار شود.
ای غریب نواز  ،
دل بی پناهم را که چون آبگینه‌ ی شکسته سرگردان است در پای ضریح مقدست آشیان ده که محتاج پر کشیدن به آبی لایتناهی است  زخمهایم  محتاج نوازشهای توست . که دقیقه‌هایم  با آهنگ محبت تو کوک می‌شوند. بی پناه خویش را دریاب.
 ضامن این مردان و زنان و کودکانی باش که با چشمان مرطوب به تو رو آورده اند  و ریسمان درد جانگزای جسم  و روح خود را به پنجره فولاد گره زده اند ... و من که می دانم چقدر دستهایم خالی و کوچک است وقتی بی هوا در آسمان ابری شهرم درد می کشیدم و می باریدم ، چه روزها که بغض هایم را در دل شکستم و به تمام کبوتران  گنبدت غبطه خوردم  مادر راست می گفت : باید پرنده بود ... کمتر از آهوی بی پناه و کبوتران سپید گنبدت نیستم مرا هم ضمانت کن ،  آقا دستم  رابگیر...

  

                                 

  

  تنهایی ام را  

        در آرامش غروب 

          وقتی گلدسته های طلایی حرم  

                                 صدایم می کنند  

                                               گم می کنم 

              اکنون لحظه هایم را 

                           با تو کنار پنجره ی فولاد 

                                      در ترنم اشک و التماس  

                                                          شاعر می شوم .   

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.choogh.com/pages/signup/referrer/takupu

همه دختر و پسر ها جمعند فقط جای یه گل مثل تو خالیه . بیا

نیلوفر چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

کاش لحظه ها رو دریابیم تا حسرت از دست دادنشون، غصه دار مون نکنه
movafagh bashi

مهتاب چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ http://najvayehshabaneh.blogsky.com

هر آنکو خاطر مجموع و یار نازنین دارد
سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

سلام نازنین شب بخیر امیدوارم هرجایی که هستین شبی آرام و مهتابی داشته باشین.
برای اولین بار هست که به بلاگتون وارد شدم مطالب زیبایی رو انتخاب کردین دوست دوست داشتنی البته هنوز همشون رو نخوندم ولی قول میدم همشون رو بخونم و ازشون بهره ببرم...
بوی خراسان واقعا ما رو تحت تاثیر قرار داد. براتون آرزوی سلامتی دارم امیدوارم سلامتی همیشه یارتون باشه و به این حرکت معنویتون ادامه بدین و ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نکنید.
آسمونی هستی عزیز .مطالبتون هم آسمونییه.لطف کنید با من در ارتباط باشین.....خوب من منتظر حظورتون هستما....
سعی میکنم بازهم به نازنینم سر بزنم
دوست دارم باز هم برای شما آرزوی سلامتی کنم.
روی مطالب زیباتون بوسه میزنم و شما بزرگوار و عزیز رو به خدای بزرگ میسپارم

ایزد منان یاورتان


شب خوش التماس دعا و خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد